هزینه احداث استخر پرورش ماهی

هزینه احداث استخر پرورش ماهی

احداث استخر پرورش ماهی ممکن است هزینه های زیادی را در بر داشته باشد . ساخت استخر های سیمانی ضمن داشتن هزینه بالا بسیار زمان بر بوده و ممکن است بعد از مدتی دچار ترک خوردگی و نشتی آب گردد و همین امر موجب خسارات جبران ناپذیری برای پرورش دهنده ی ماهی می گردد. دکاموند برای این مشکل چاره ای اندیشیده است . احداث استخر پرورش ماهی با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان با استفاده از ورقهای ژئودکاموند. این ورق با داشتن تاییدیه از دانشکده امیرکبیر و موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور ، پوششی بسیار مناسب برای احداث استخر پرورش ماهی بشمار میرود. برای ساخت استخر بزرگ پرورش ماهی کافیست محل مورد نظر را گودبرداری نمایید سپس عایق ژئودکاموند را بدون هیچ گونه زیرسازی در محل گودبرداری شده بگسترانید. این عایق قابلیت نصب فلنچ برای خروجی آب را نیز دارد.

طراحی سایت

نوعی دیگر از استخرهای پرورش ماهی که برای نگه داری بچه ماهی استفاده میشود استخرهایی است که بر روی فریم ساخته میشود . عایق نمودن این استخرها نیز با ورق زئودکاموند بسیار آسان و سریع انجام می پذیرد. به این صورت که پوشش طبق ابعاد فریم فلزی شما در محل کارخانه بصورت قالبی آماده گشته و سپس به رواحتی بر روی سازه مورد نظر نصب می گردد.

جنس این ورق طوری ساخته شده است که امکان آسیب پذیری آن و صدمه دیدن آن بسیار پایین است و به ندرت ممکن است برای آن اتفاقی از جمله سوراخ شدن بدنه استخر و پارگی و پوسیدگی به وجود آید که در این صورت نیز امکان تعمیر و ترمیم پوشش نیز وجود دارد و این کار به آسانی توسط متخصصان این شرکت انجام می گردد.

Parvaresh Mahi

جهت برآورد هزینه احداث استخر پرورش ماهی پس از مشخص نمودن ابعاد دقیق با ما تماس بگیرید.

کاربر گرامی؛ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان؛ با شماره تلفن 36218003 - 026 و یا با شماره همراه 09128121814 تماس حاصل فرمایید و یا با استفاده از فرم زیر؛ درخواست تماس نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

درخواست تماس

درخواست تماس

برای درخواست مشاوره؛ لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید:

شماره تماس(*)
شماره تماس وارد شده صحیح نمی باشد.

برای ارسال نظر کلیک کنید
  • نظری ارسال نشده است

ویژه ها

  • نظری ارسال نشده است

پسندها

  • نظری ارسال نشده است

تذکر

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر شرکت دکاموند بدون ذکر منبع و بدون اطلاع از این شرکت پیگرد قانونی دارد.

استخر پیش ساخته ایرتکس

استخر پرتابل پرورش ماهی

چادر مسافرتی اتومات و ضد آب سرا

محاسبه آنلاین حجم استخر مستطیل

حجم مخزن مستطیل شکل

محاسبه آنلاین حجم استخر دایره ای

حجم استخر دایره ای