به استناد نامه شماره 4455/15/96 وزارت کشور (استانداری تهران ) و نامه ش 3209/11 مرکز آموزش مدیریت دولتی (نهاد ریاست جمهوری )و در راستای تحقق اهداف کلان اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص طرح تکریم ارباب رجوع و با حمایت وزارتخانه ها ،سازمان ها و نهادهای پژوهشی و با بهره گیری از دانش و تجربه اساتید و مشاوران برجسته ، بزرگترین گردهمایی مدیران مشتری مدار کشور با عنوان ( اجلاس ملی رضایتمندی مشتری ) با حضور صاحبان صنایع ، سیاستگزاران عالی رتبه کشور و با حضور کمیته علمی مجرب و صاحب نام از کمپانی جهانی TCS استرالیا و QAL انگلستان مورخ 96/11/30 در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران برگزار می گردد.
http://www.modiryatnovin.com/
نظر خود را اضافه کنید
برای ارسال نظر؛ ابتدا وارد شوید
به عنوان میهمان نظر بدهید