طرز ساخت استخر کشاورزی

طرز ساخت استخر کشاورزی

مشکل کمبود آب یکی از معضلات بزرگ کشاورزان است ، در دسترس داشتن بموقع و به اندازه آب در زمان مناسب بسیار قابل اهمیت بوده و نقش مهمی در بازده محصول دارد . لذا ساخت استخرها و مخازن ذخیره سازی برای نگهداری آب و استفاده از آب ذخیره شده در زمان مورد نیاز بسیار الزامیست.. با ورود عایقهای ضدآب ژئوممبران به عرصه کشاورزی،هزینه یساخت و آب بندی اینگونه مخازن به مراتب پایین آمده و کیفیت بالارفته است.

مزیت استفاده ازاین ورقها سرعت اجرا و دوام بالا نسبت به استفاده از سیمان و بتن است .

بااین وجود استفاده از ژئوممبران ها نیزمعایب خاص خود را داشته که با تولیدورقهای ضد آب ژئودکاموند سعی بر این شدکه معایب ژئوممبران اصلاح گردد.

ورقهای ژئودکاموند نسبت به سایر ورقها انعطاف پذیری بیشتری داشته و به هیچ عنوان دچار ترک خوردگی نمیگردند. از مزیت های ژئودکاموند نحوه ی اجرای آنست که احتیاج به زیرسازی نداشته و این امر باعث کاهش هزینه های ساخت و سرعت اجرای بالا در ساخت استخر می گردد.

همچنین آماده سازی ورقها در محل کارخانه و انجام پرسکاری ورقها در سالنهای مخصوص باعث دوام و کیفیت بالای خطوط پرس می گردد.

نصب آسان و سریع نیز از ویژگی های منحصر به فرد ورقهای ژئودکاموند است که در استخرهای با ابعاد کوچک و متوسط توسط خود مشتری نیز امکان پذیر می باشد.

روش ساخت استخر با ژئوممبران:

ابتدا خاکبرداری مناسب انجام شده و دیواره ها معمولا بصورت شیبدار ایجاد گردیده و سپس بطور موازی سنگهای درشت و نوک تیز جمع آوری میگردند. مخزن رگلاژ میگردد و اطراف آن کانال کوچک (ترانشه) با عرض و ارتفاع مناسب حدود 60در60 سانتیمتر حفر میشود. تسطیح، علف کشی و کوبش نیز از الزامات ایجاد استخرهای ذخیره آب کشاورزی است. در نهایت یک لایه ژئوتکستایل و یک لایه ژئوممبران روی سطح مخزن گسترده شده و ژئوممبرانها بوسیله دستگاه اتوماتیک به یکدیگر جوشکاری میگردند.

ساخت استخر با ژئودکاموند:

ابتدا خاکبرداری محل مورد نظر انجام می پذیرد ، سپس سنگهای درشت و تیز جمع آوری می گردند ، دور تا دور استخر ترانشه حفر میشود سپس اندازه گیری ابعاد صورت می پذیرد.

ورقها در محل کارخانه مطابق با ابعاد استخر آماده گشته و در محل گودبرداری شده فقط پهن میگردد.

کاربر گرامی؛ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان؛ با شماره تلفن 36218003 - 026 و یا با شماره همراه 09128121814 تماس حاصل فرمایید و یا با استفاده از فرم زیر؛ درخواست تماس نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

درخواست تماس

درخواست تماس

برای درخواست مشاوره؛ لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید:

شماره تماس(*)
شماره تماس وارد شده صحیح نمی باشد.

برای ارسال نظر کلیک کنید
  • نظری ارسال نشده است

ویژه ها

  • نظری ارسال نشده است

پسندها

  • نظری ارسال نشده است

تذکر

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر شرکت دکاموند بدون ذکر منبع و بدون اطلاع از این شرکت پیگرد قانونی دارد.

استخر پیش ساخته ایرتکس

استخر پرتابل پرورش ماهی

چادر مسافرتی اتومات و ضد آب سرا

محاسبه آنلاین حجم استخر مستطیل

حجم مخزن مستطیل شکل

محاسبه آنلاین حجم استخر دایره ای

حجم استخر دایره ای